A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тячівська громада
Закарпатська область, Тячівський район

Рішення №256 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг Тячівської міської ради» управлінням Держпраці у Закарпатській області»

Кількість переглядів: 336
Скликання: Виконавчий комітет
Сесія: Засідання
Тип документу: Рішення
Дата прийняття: 09.10.2019
Дата оприлюднення: 04.11.2019
Номер документу: 256
Назва документу: Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг Тячівської міської ради» управлінням Держпраці у Закарпатській області
Прикріплені файли:
  1. Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг Тячівської міської ради» управлінням Держпраці у Закарпатській області (0.02 МБ)

Враховуючи Узгоджене рішення про співпрацю з Управлінням Держпраці у Закарпатській області у сфері надання адміністративних послуг від 29.08.2019 року, керуючись пунктами 6, 7 статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», законами України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про охорону праці», «Про місцеве самовря-дування в Україні» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органами виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», рішенням двадцять третьої (позачергової) сесії сьомого скликання Тячівської міської ради від 23.03.2018 року №2362 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг Тячівської міської ради» у новій редакції, наказом управління Держпраці у Закарпатській області від 05.08.2019 року №146 «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг», виконкомом Тячівської міської ради

в и р і ш и в :

1. Внести зміни до Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг Тячівської міської ради» Управлінням Держпраці у Закарпатській області, доповнивши його наступними адміністративними послугами:

1.1. Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

1.2. Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

1.3. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки.

1.4. Відомча реєстрація (тимчасова реєстрація) великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.

1.5. Відомча перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.

1.6. Зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами (секретаря) виконкому міської ради Решетар О.В.

 

 

Міський голова                                                                                          І.І.Ковач

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи переглядаєте ви YouTube -канал Тячівської громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь