Тячівська міська рада спростила процедуру прийому пакету документів для надання одноразової грошової допомоги
Тячівська міська рада спростила процедуру прийому пакету документів для надання одноразової грошової допомоги окремим категоріям громадян, малозабезпеченим, соціально незахищеним верствам населення у період встановлення режиму надзвичайної ситуації або введення надзвичайного стану.
Перелік необхідних документів для отримання грошової допомоги:
- заява;
- копія документу, що посвідчує особу (паспорт громадянина України);
- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);
- номер особового рахунку, відкритого у відділенні Ощадбанку;
- копія пенсійного посвідчення чи іншого документа, що підтверджує наявність пільг та надає право на отримання одноразової матеріальної допомоги.
Подати ці документи можуть рідні чи близькі через сільські комітети (с.Руське Поле, с.Лази та Округла, с.Тячівка) або через Центр надання адміністративних послуг Тячівської міської ради (м.Тячів, вул.Нересенська, 5).
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)