Конкурс на заміщення вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг Тячівської міської ради»
Вимоги до претендентів:
- вища освіта не нижче ступеня магістра/спеціаліста;
- вільне володіння українською мовою;
- вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.
Документи на участь у конкурсі на заміщення вакантної посади приймаються Тячівською міською радою за адресою: м. Тячів, вул. Шевченка, 2, кабінет № 9, протягом 30 календарних днів після дати оприлюднення цього оголошення на офіційному сайті Тячівської міської об’єднаної територіальної громади.
До заяви додаються:
- заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту;
- копію документа, що посвідчує особу (паспорт);
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua)
Для відома претендентів на зайняття:
Заміщення вакантної посади здійснюється за конкурсною процедурою (складання іспиту на знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування з урахуванням функціональної специфіки посади; проведення співбесіди).
Довідки за телефоном: (03134) 3-25-44 Тячівська міська рада
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)