Від сьогодні в Україні встановлений «жовтий» рівень епіднебезпеки: як працюватиме ТОВ «Закарпаттяенергозбут»?
21 вересня відбулося позачергове засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, під час якого було прийняте рішення встановити з 23 вересня 2021 р., тобто від сьогодні, «жовтий» рівень небезпеки на території всіх регіонів України. Відповідно, у всіх областях повинні діяти й обмежувальні протиепідемічні заходи, передбачені для «жовтого» рівня. Як працюватиме в цих умовах ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та Центри обслуговування клієнтів товариства?
Рішення Державної комісії ТЕБ та НС: https://bit.ly/3hVKXpO
Адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут» інформує, що в умовах встановленого рівня епіднебезпеки товариство та всі центри обслуговування клієнтів товариства працюватимуть із дотриманням карантинних вимог відповідно до діючого рівня епідемічної безпеки. У цей час прийом відвідувачів на території ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та центрів обслуговування клієнтів дозволений за умови:
- маскового режиму для відвідувачів та персоналу;
- дотримання відвідувачами дистанції;
- обмеження кількості відвідувачів у приміщеннях (кількість відвідувачів, одночасне перебування яких дозволяється в тому чи іншому приміщенні, вказана при вході до кожного офісу товариства).
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» нагадує, що з метою попередження поширення COVID-19 товариство запровадило численні онлайн-сервіси, за допомогою яких споживачі можуть дистанційно звернутися до фахівців, отримати консультацію, подати заявку на постачання електроенергії чи газу, оплатити рахунки тощо.
Онлайн-сервіси для споживачів:
1) електронна абонентська книжка, за допомогою якої можна формувати рахунки та оплачувати електроенергію і газ без комісії:
- абонкнижка для дому: https://pay.zakarpatzbut.energy/home
- абонкнижка для компаній: https://pay.zakarpatzbut.energy/company .
2) сервіси для онлайн-розрахунків: https://bit.ly/3tRVmGE
3) сервіс подачі документів онлайн: https://bit.ly/3uPK0D9
4) сервіс дистанційного замовлення довідок: https://bit.ly/3uPK0D9
5) сервіс для електронного документообігу (для бізнесу): https://bit.ly/3krAxzX
Отримати консультацію з тих чи інших питань споживачі можуть за допомогою:
- кол-центру: 0-800-50-59-60;
- інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92;
- Центрів обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log
Графік роботи ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та Центрів обслуговування клієнтів:
- понеділок – четвер з 08:00 до 17:00
- п’ятниця з 08:00 до 16:00
- обідня перерва з 12:00 до 12:48.
Працюємо для комфорту споживачів. Бережіть себе та рідних!
Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)