A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тячівська громада
Закарпатська область, Тячівський район

80 % аварійних відключень по області диспетчери «Закарпаттяобленерго» «бачать» в автоматичному режимі

Дата: 25.10.2021 13:24
Кількість переглядів: 281

З огляду на численні звернення споживачів ПрАТ «Закарпаттяобленерго» вкотре нагадує, що понад 80 % усіх відключень від електропостачання по області диспетчери товариства бачать в автоматичному режимі й одразу реагують на них. Саме тому нагадуємо, коли потрібно терміново телефонувати до обленерго, а коли слід трішки зачекати на відновлення електропостачання.

 Інформуємо споживачів, що на лініях напруги класом напруги 6 кВ і вище ПрАТ «Закарпаттяобленерго» встановило спеціальне обладнання, яке одразу фіксує, на якій ділянці відбулося аварійне відключення, і передає сигнал диспетчерам, які працюють цілодобово. Саме вони вживають заходи щодо виявлення аварійної ділянки та відновлення електропостачання. 

У яких випадках слід звертатися до ПрАТ «Закарпаттяобленерго»:

  • ви побачили обрив електролінії (при цьому нагадуємо про заходи безпеки: не наближатися до місця обриву, застерегти сторонніх осіб, терміново звернутися до кол-центру 0800501620, за можливості, дочекатися приїзду аварійної бригади);
  • при іскрінні на проводах, у щитових пристроях;
  • вам відомі факти розкрадання електроенергії або мереж та енергообладнання ПрАТ «Закарпаттяобленерго»;
  • відбулося відключення на вашій вулиці.

Детально про те, в яких випадках і куди потрібно звертатися, читайте тут: «Що робити і куди звертатися, якщо зникло світло»: https://bit.ly/30zmPQN  

Нагадуємо, що графіки планових відключень, спрямованих на покращення якості електропостачання, оприлюднюються на офіційному сайті ПрАТ «Закарпаттяобленерго» заздалегідь, ознайомитися з ними можна за посиланням: https://bit.ly/3lugTT2     

Також просимо споживачів врахувати, що в період передачі показів лічильника (два останні дні місяця й три перші дні наступного) кількість звернень до ПрАТ «Закарпаттяобленерго» суттєво зростає. Саме тому просимо всіх споживачів максимально користуватися дистанційними способами передачі показів, щоб розвантажити кол-центр для тих звернень, які справді потребують реагування.

ПрАТ «Закарпаттяобленерго» запровадило сучасні сервіси для дистанційної передачі показів лічильника і просить ними користуватися! Перелік усіх способів: https://bit.ly/3vYtd1m   

Адміністрація ПрАТ «Закарпаттяобленерго» щиро вдячна всім споживачам за порозуміння та співпрацю.

 

Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи переглядаєте ви YouTube -канал Тячівської громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь