Оформляйте субсидії: державна підтримка допоможе уникнути заборгованості за спожиті енергоносії
Шановні споживачі! ТОВ «Закарпаттяенергозбут» ділиться інформацією, що незабаром на порталі «Дія» можна буде подати спрощену заяву про отримання субсидії на оплату комунальних послуг, газу та палива. Це пришвидшить процес отримання послуги й зекономить час.
Раніше заповнення розширеної заяви займало близько 30 хвилин. Тепер послугу можна буде отримати за 10 хвилин, заповнивши всього 7 кроків замість 21.
Наразі на порталі проходить бета-тест послуги. Долучитися до тестування можуть користувачі Дії, які мають:
- українське громадянство;
- картку платника податків (РНОКПП);
- підстави для отримання субсидії;
- не отримували субсидію раніше.
Усі, хто прагне вплинути на вдосконалення процесу та поділитися своїми враженнями та рекомендаціями уже можуть долучитись до тестування за посиланням.
Також доводимо до відома споживачів, що вся інформація про нараховану субсидію за жовтень з’явиться на вебпорталі ПФУ в особистому кабінеті субсидіанта, повідомляє Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області. Переглянути цю інформацію можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) в розділі «Моя субсидія».
Товариство зі свого боку нагадує, що оформлення такої державної допомоги, як субсидія, допоможе вчасно розраховуватися за спожиті енергоносії та уникати виникнення заборгованості за комунальні послуги. Це особливо актуально з огляду на те, що країні зараз вкрай потрібні ресурси для стабільної генерації та постачання електроенергії, а також для підтримки економіки, яка працює на Перемогу.
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» також нагадує, що товариство не призначає субсидії, це питання перебуває в компетенції Міністерства соціальної політики України та Пенсійного фонду України.
Чимало інформації з цього приводу також є на офіційному сайті ТОВ «Закарпаттяенергозбут» у рубриці «Пільги та субсидії».
У разі, якщо у вас є питання щодо постачання електроенергії, звертайтеся до:
- кол-центру: 0800505960 (у робочий час);
- інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92 (у робочий час);
- Центрів обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log (у робочий час).
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» вдячне споживачам за порозуміння, співпрацю, а також за вчасно та в повному обсязі оплачені рахунки. Це запорука стабільного електропостачання всієї Закарпатської області!
Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)