A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тячівська громада
Закарпатська область, Тячівський район

Відділ земельних відносин

Закарпатська область, м.Тячів, вул.Шевченка, 2 (7 кабінет)

електронна пошта: zemvid@tyachiv-city.gov.ua

розділ на офіційному сайті Тячівської міської ради tyachiv-city.gov.ua - Відділ земельних відносин

тел.:031-34-33058

Начальник відділу - Титов Денис Анатолійович

 

КОНКУРСИ

16.07.2020

 

Додаток № 8    

Затверджено

рішення четвертої сесії сьомого  скликання Тячівської міської ради

від 11 лютого 2016 року № 154

                                              

                                                       ПОЛОЖЕННЯ

про відділ земельних відносин апарату виконавчого комітету

Тячівської міської ради

1. Загальні положення.

1.1. Відділ земельних відносин апарату виконавчого комітету Тячівської міської ради (надалі - Відділ) утворюється за рішенням Тячівської міської ради та є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради.

1.2. Відділ є підконтрольним та підзвітним Тячівській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові, секретарю міської ради.

1.3. Відділ здійснює повноваження в сфері реалізації земельного законодавства на території Тячівської міської об’єднаної громади щодо земель, які перебувають у комунальній власності.

1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, нормативними актами Державного агентства земельних ресурсів України,  рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Статутом Тячівської міської об’єднаної територіальної громади, Регламентом виконавчого комітету Тячівської міської ради та цим Положенням.

2. Завдання та повноваження Відділу

2.1. Основними завданнями Відділу є:

2.1.1. Реалізація політики міської ради у сфері земельного законодавства щодо земель, що належать до комунальної власності Тячівської міської об’єднаної територіальної громади.

2.1.2. Забезпечення надходження коштів до міського бюджету за рахунок ефективного обліку, використання, продажу земель, які знаходяться у комунальній власності Тячівської міської об’єднаної територіальної громади.

2.1.3. Участь у розробленні та виконанні програм в галузі земельних відносин.

2.1.4. Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб об’єднаної громади на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативних актів України.

2.1.5. Здійснення обліку громадян, які потребують виділення земельних ділянок під індивідуальне житлове будівництво та поліпшення житлових умов.

2.1.6. Організація консультацій з громадськістю з питань, що належать до компетенції відділу, та сприяння проведенню громадської експертизи  щодо їх вирішення в інтересах територіальної громади.

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції  у сфері земельних відносин:

2.2.1. Здійснює аналітичний облік використання земельних ресурсів  Тячівської міської об’єднаної територіальної громади відповідно до оформлених правовстановлюючих документів на земельні ділянки та забезпечує створення відповідної електронної бази даних.

2.2.2. Здійснює розрахунок сум орендної плати для оформлення договорів оренди земельних ділянок відповідно до прийнятих рішень Тячівської  міської ради.

2.2.3. Здійснює підготовку проектів договорів про використання територій та земельних ділянок на підставі відповідних рішень, прийнятих Тячівською міською радою.

2.2.4. Аналізує документацію із землеустрою, подану на розгляд міської ради, та готує відповідні пропозиції.

2.2.5. Здійснює відповідну аналітичну роботу спільно з територіальними підрозділами Державної фіскальної служби та Держгеокадастру для забезпечення надходжень  в бюджет плати за землю.

2.2.6. Здійснює підготовку та проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для розробки експертної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності.

2.2.7. Здійснює підготовку та укладання договорів про сплату авансового внеску в рахунок оплати вартості земельних ділянок при їх викупі.

2.2.8. Здійснює підготовку та укладання договорів про виконання робіт з суб’єктами оціночної діяльності при розробці експертної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності.

2.2.9. Здійснює підготовку необхідних документів для проведення земельних торгів відповідно до Земельного кодексу України.

2.2.10. Здійснює підготовку графіків розрахунків та розстрочку платежів в бюджет від продажу земельних ділянок.

2.2.11. Готує та представляє необхідний пакет документів до розрахунку  авансового внеску, внесеного покупцем земельних ділянок.

2.2.12. Здійснює підготовку матеріалів та забезпечує роботу комісії з розгляду заяв, що стосуються земельних відносин на території міської об’єднаної громади.

2.2.13. Готує і вносить на розгляд міської ради проекти рішень щодо регулювання земельних відносин, реалізацію прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до чинного законодавства.

2.2.14. Організовує підготовку та прийняття регуляторного акту стосовно ставок орендної плати за землю на відповідний фінансовий рік у встановленому законом порядку.

2.2.15. Здійснює щорічний перерахунок орендної плати по діючих договорах оренди відповідно до прийнятого регуляторного акту та готує необхідні додаткові угоди.

2.2.16. Надає щомісячну та щорічну інформацію до територіальних підрозділів Державної  фіскальної служби стосовно користувачів земельних ділянок.

2.2.17. Здійснює прогнозні розрахунки надходжень коштів до міського  бюджету від оренди землі та продажу земельних ділянок комунальної власності.

2.2.18. Бере участь в роботі погоджувальних комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів.

2.2.19. Представляє Тячівську міську раду та її виконавчий комітет при реєстрації земельних ділянок комунальної власності в Державному земельному кадастрі та прав на них в Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

2.2.20. Здійснює інші повноваження у сфері земельних відносин відповідно до чинного законодавства України.

3. Права Відділу

3.1. Відділ має право:

3.1.1. Одержувати в установленому порядку від відділів виконавчого комітету, інших виконавчих органів міської ради, органів статистики, підприємств, установ, організацій безоплатні звітні дані, картографічні, інформаційні та довідкові матеріали, які необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.

3.1.2. Одержувати від юридичних і фізичних осіб необхідні документи та матеріали для підготовки проектів рішень міської ради.

3.1.3. Залучати в установленому порядку відповідні організації та спеціалістів до здійснення аналітичного контролю за ефективним використанням земельних ресурсів, комунальної власності, додержанням умов договорів оренди земельних ділянок.

3.1.4. За доручення міського голови здійснювати перевірки з питань ефективного використання земель об’єднаної громади підприємствами, установами, організаціями та громадянами.

3.2. Виконувати інші дії, що не суперечать чинному законодавству України, з метою забезпечення виконання завдань і функцій Відділу, визначених цим Положенням.

4. Керівництво Відділом

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.

4.2. Начальник Відділу:

4.2.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.

4.2.2. Узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу.

4.2.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами міської ради.

4.2.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.

4.2.5. Підтримує зв’язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів інших міських рад з питань обміну досвідом.

4.2.6. Бере участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету, нарадах при міському голові у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу.

4.2.7. Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.

4.2.8. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.2.9. Виконує інші доручення керівництва міської ради, пов’язані з діяльністю відділу.

4.2.10.Несе персональну відповідальність за роботу Відділу та його працівників.

5. Заключні положення

5.1. Виконком міської ради створює умови для ефективної роботи спеціалістів Відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх приміщенням, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Відділ завдань.

5.2. Покладання на працівників Відділу обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.

5.3. Ліквідація або реорганізація Відділу проводиться згідно з чинним законодавством України.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь