Про створення «гарячої» телефонної лінії в Тячівській міській раді з питань діяльності Центру надання адміністративних послуг та затвердження порядку роботи «гарячої» телефонної лінії
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» , Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влдаи та органів місцевого самоврядування» та з метою забезпечення реалізації і гарантування права громадян на звернення та підвищення ефективності роботи Центру надання адміністративних послуг Тячівської міської ради із зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України, розпоряджаюся
1. Створити та забезпечити функціонування «гарячої» телефонної лінії в Тячівській міській раді з питань діяльності Центру надання адміністративних послуг Тячівської міської ради. 2. Встановити наступний порядок роботи телефонної «гарячої» лінії: 2.1. - «гаряча» телефонна лінія працює в адміністративній будівлі Тячівської міської ради за адресою: м. Тячів, вул. Шевченка,2 Закарпатської області, щодня (крім вихідних та неробочих днів): понеділок-четвер — з 09.00 до 16.00, п’ятниця — з 09.00 до 15.00 (з перервою на обід - 12.00-13.00 год.) за телефоном (03134) 3-30-47; 2.2 - усі звернення громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються у день їх надходження у журналі обліку звернень громадян і на кожне таке звернення заповнюється картка телефонного звернення посадовою особою, яка приймає телефонні дзвінки (додатки 1,2). 3. Відповідальною за організацію роботи телефонної «гарячої» лінії є керуюча справами (секретар) виконкому міської ради Решетар О.В. 4. Оприлюднити це розпорядження на офіційному сайті Тячівської міської ради та в черговому номері міської газети «Тячів». 5. Це розпорядження набирає чинності з дня його підписання. 6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови Мийсароша Т.С.
Міський голова І.І.Ковач |