Тячівська громада
Закарпатська область, Тячівський район

До уваги фермерів. Фінансова підтримка

Дата: 23.06.2020 09:22
Кількість переглядів: 1423

Фото без описуНапрями підтримки:

 

 

 

 


Фото без описубюджетна дотація за утримання корів;

5000 гривень але не більше ніж 250 000 гривень.  Може отримати фермерське господарство, у власності якого перебуває від п’яти корів, ідентифікованих та зареєстрованих відповідно до законодавства, за кожну наявну, станом на 01 липня поточного року корову.

Документи необхідно подати до 1 жовтня 2020 року в Міністерство економіки:

Заявка та документи у паперовій або електронній формі, а саме:

  • копія статуту фермерського господарства чи договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства;
  • відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою;
  • копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік (для фермерського господарства), а фермерські господарства, які зареєстровані в поточному році, – копію фінансового звіту або податкову декларацію платника податку за останній звітний період;
  • довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • довідку, видану Укрдержфондом в довільній формі та чинну на дату подання заявки, про відсутність простроченої заборгованості;
  • довідка про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • витяг з Єдиного державного реєстру тварин, виданий в установленому порядку.

Фото без описудоплата на користь застрахованих осіб - членів/голови СФГ без набуття статусу юридичної особи ЄСВ;

Доплата здійснюватиметься протягом 10 років у розмірі від 0,9 до 0,1 мінімального страхового внеску виключно за умови сплати решти внеску головою/членами СФГ.

Отримати можуть члени/голова сімейного фермерського господарства без статусу юридичної особи, яке утворене відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство” та зареєстроване платником єдиного податку четвертої групи.

Документи необхідно подати не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку місяця в Територіальний орган ДПС за місцем свого обліку як платника внеску:

заяви від себе та усіх членів сімейного фермерського господарства (за формою згідно з додатками 1 і 2 Порядку затвердженого постановою КМУ від 22.05.2019 №565)

До заяв голова фермерського господарства додає копію договору (декларації) про утворення сімейного фермерського господарства.


Фото без описучасткова компенсація витрат, пов’язаних з наданими сільськогосподарськими дорадчими послугами;

Сільськогосподарська дорадча служба може отримати 90% вартості, але не більше ніж 10 000 гривень.

новоствореним фермерським господарствам слід особисто подати до регіональних відділень Укрдержфонду заяву та документи, визначені Міністерством економіки


Фото без описубюджетна субсидія на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) – новоствореним фермерським господарствам (більш детально)

Одержувачі: фермерські господарства Розмір компенсації: 3000 гривень на 1 гектар але не більше 60 000 гривень на одне фермерське господарство один раз у перші три роки після його створення для провадження сільськогосподарської діяльності Скористатися фінансовою підтримкою можна один раз протягом бюджетного року.

Для отримання бюджетної субсидії необхідно:

Крок 1.

Новоствореним фермерським господарствам слід особисто подати до регіональних відділень Українського державного фонду підтримки фермерських господарств заявку й такі підтвердні документи: – копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копія договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи); – відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою; – копію фінансового документа, що підтверджує чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 000 000 гривень; фермерським господарствам, зареєстрованим у поточному році, – копія фінансового звіту за останній квартал; – довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі; – згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації про нього, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані, за формою, визначеною уповноваженим банком; – довідку державного реєстратора про те, що господарство: не має порушеної справи про банкрутство; не перебуває на стадії ліквідації та його не визнано банкрутом. На підставі пакету документів, отриманих від фермерських господарств, регіональні відділення Укрдержфонду формують реєстри фермерських господарств і передають їх до центрального відділення Укрдержфонду. Мінагрополітики, на підставі наданого узагальненого реєстру, перераховує кошти до Укрдержфонду в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, який в свою чергу перераховує їх на поточні рахунки фермерських господарств.

Крок 2. Отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку.


Фото без описуфінансова підтримка на поворотній основі

Така підтримку можуть отримати усі фермерські господарства (окрім фермерських господарств, які мають заборгованість перед Фондом та його регіональними відділеннями, яких визнано банкрутами, щодо яких порушено справу про банкрутство та які перебувають у стадії ліквідації, а також у яких виявлено факти незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів на конкурсних засадах) у розмірі, що не перевищує 500 тис. гривень надається  на конкурсних засадах (більш детально)

Фермерські господарства подають до регіональної комісії заявку у двох примірниках за формою, визначеною Мінекономіки, і такі документи:

  • копію статуту фермерського господарства із статусом юридичної особи або копію договору про створення сімейного фермерського господарства - для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство”;
  • копію статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу, членом якого є фермерське господарство, або протокол рішення установчих зборів про створення такого кооперативу (в разі наявності);
  • копії документів, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;
  • довідку про реквізити банківського рахунку фермерського господарства;
  • довідку, видану виконавчим комітетом сільської, селищної чи міської ради про те, що фермерське господарство має відокремлену фермерську садибу (для надання фінансової підтримки на безповоротній основі);
  • баланс та звіт про фінансові результати фермерського господарства за останній звітний період за встановленою формою.
  • довідку про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів, видану органами доходів і зборів;
  • копію заяви про перехід на виробництво органічної продукції (сировини), поданої до органу з оцінки відповідності (у разі наявності);
  • копію титульної сторінки проектно-кошторисної документації на створення та зрошення багаторічних насаджень (у разі наявності);
  • бізнес-план з техніко-економічним обґрунтуванням доцільності надання фінансової підтримки фермерському господарству із зазначенням графіка повернення коштів;
  • пропозиція фермерського господарства щодо способу забезпечення виконання зобов'язання

Гранична дата подачі документів протягом 30 календарних днів з моменту публікації в друкованих засобах інформації оголошення про проведення конкурсу.

Новоствореним фермерським господарствам слід особисто подати до регіональних відділень Укрдержфонд, а фермерським господарствам слід особисто подати до регіональних відділень Укрдержфонду


фінансова підтримка сільськоФото без описугосподарських обслуговуючих кооперативів;

Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив до складу якого входять одне і більше фермерських господарств, які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 млн грн надається підтримка в розмірі до 3 млн грн..

Кооперативи подають заявку та такі документи уповноваженим банкам, що підписали з Мінекономіки Меморандум про загальні засади співробітництва:

  • копію статуту кооперативу та список його членів дійсний на дату подання заявки ;
  • довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі;
  • інформацію з Єдиного державного реєстру тварин про наявну кількість поголів’я корів (кіз, овець) станом на 1 січня поточного року (щодо членів кооперативів, які провадять діяльність у галузі тваринництва);
  • інформацію з Державного реєстру потужностей операторів ринку про наявність відповідних потужностей (щодо членів кооперативів із заготівлі та переробки продукції бджільництва);
  • відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою (щодо членів кооперативів, які провадять діяльність у галузі рослинництва);
  • баланс і звіт про фінансові результати за останній звітний період або копія фінансового звіту за останній звітний період, що передує поданню заявки ( для кооператив зареєстрованих у поточному році);
  • підтвердні документи про часткову оплату або придбання кооперативом техніки та обладнання;
  • документи, що підтверджують реєстрацію техніки, якщо техніка підлягає реєстрації

За додатковою інформацією звертатися до департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації м. Ужгород, пл. Народна 4, 2 - поверх, кабінет 226, начальник відділу рослинництва, землеробства,  продовольства та механізації сільського господарства Павлик Сніжана Іванівна моб. 050 103 96 39, тел.(0312) 63-05-19


ПЕРЕЛІК УПОВНОВАЖЕНИХ БАНКІВ,

які підписали Меморандум з Мінекономіки з питань реалізації державної підтримки сільгосптоваровиробників станом на 17 червня 2020 року

з/п

Назва банку

1.

АТ АКБ «Львів»

2.

АТ «БАНК ВОСТОК»

3.

АТ «МТБ БАНК»

4.

АТ «МОТОР-БАНК»

5.

АТ КБ «Глобус Банк»

6.

АТ «Райффайзен Банк Аваль»

7.

АТ АБ «Укргазбанк»

8.

АТ «ОТП Банк»

9.

АТ «ПУМБ»

10.

АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»

11.

АТ «АКБ «РАДАБАНК»

12.

АТ «СХІДНО-УКРАЇНСЬКИЙ БАНК «ГРАНТ»

13.

АТ «Кредобанк»

14.

АТ «АЛЬФА-БАНК»

15.

АТ КБ «ПриватБанк»

16.

АТ «ПРАВЕКС БАНК»

17.

ПАТ «БАНК «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ»

18.

АТ «Укрексімбанк»

19.

АТ «АГРОПРОСПЕРІС БАНК»

20.

АТ «МЕГАБАНК»

21.

ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ»

22.

АТ «БАНК АЛЬЯНС»

23.

АТ «Ощадбанк»

24.

АТ «АКЦЕНТ-БАНК»

25.

АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»

26.

АТ «ПОЛІКОМБАНК»

27.

АТ «ТАСКОМБАНК»

28.

АТ АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»

29.

АТ «МетаБанк»

30.

АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ»

31.

АТ «Прокредит Банк»

32.

АТ «Кредитвест Банк»


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи переглядаєте ви YouTube -канал Тячівської громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь