Тячівська громада
Закарпатська область, Тячівський район

Як зателефонувати до кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго»?

Дата: 04.10.2021 13:20
Кількість переглядів: 2346

Фото без описуЧас передачі показів лічильника – найгарячіший у роботі кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго»: це період протягом двох останніх календарних днів місяця або протягом трьох перших календарних днів наступного місяця. Саме в ці дні найбільше дзвінків надходить до товариства. 

«Час від часу споживачі скаржаться на те, що не можуть додзвонитися до нашого кол-центру. Але цьому є пояснення: тільки уявіть, що загалом абонентська база «Закарпаттяобленерго» нараховує понад 400 тисяч осіб. Навіть якщо один відсоток із них – а це 400 осіб! – у якийсь один момент часу вирішить зателефонувати і передати покази, то не зможуть цього зробити попри те, що у кол-центрі паралельно працюють 10 телефонних ліній! Як би ми не хотіли, в одну мить оператори можуть прийняти тільки десять дзвінків, а всім іншим доведеться чекати. Буває, що на період передачі показів лічильника накладається аварійна ситуація, і тоді щільність дзвінків зростає. Тому й виходять іноді нарікання, але ми просимо споживачів із порозумінням ставитися до ситуації», – пояснює директор комерційний ПрАТ «Закарпаттяобленерго» Іван Плиска.

За його словами, хвилюватися з приводу аварійних від’єднань і телефонувати до ПрАТ «Закарпаттяобленерго» не обов’язково, адже на сьогодні до 80 % відключень по області в реальному часі «бачать» диспетчери товариства завдяки спеціальному обладнанню (телемеханіка). Одразу після отримання відповідного сигналу про аварію спеціалісти дають команду району електромереж, на території якого трапилося відключення, і на ліквідацію проблеми виїжджає аварійна бригада.    

Водночас, як нагадує І. Плиска, не всі відключення від електроенергії перебувають у компетенції ПрАТ «Закарпаттяобленерго». З цього приводу варто ознайомитися з роз’ясненнями на сайті товариства «Що робити і куди звертатися в разі, якщо зникло світло?»

 

ПрАТ «Закарпаттяобленерго» просить споживачів урахувати всю цю інформацію і максимально користуватися онлайн-сервісами для передачі показів лічильника: 

  1. електронна абонентська книжка: https://-pay.zakarpat.energy; 
  2. за номером кол-центру 0-800-50-16-20 (цілодобово, без вихідних);
  3. на електронну адресу call-centre@uz.energy.gov.ua;
  4. надсиланням СМС: https://bit.ly/3l9D9mP;
  5. за допомогою чат-бота в Viber, Telegram та Facebook:  https://bit.ly/2P40to0;
  6. за допомогою підказок інтерактивного голосового меню (віар-меню): https://bit.ly/2MB5Vh6;
  7. через швидку форму на сайті без необхідності авторизації: https://bit.ly/3fFDvNI;
  8. передати показники можна контролеру РЕМ, який обслуговує ваш населений пункт;
  9. залишити показники в скриньці (М)РЕМ, адреси розміщення скриньок:
    - м. Мукачево, вул. Грушевського, 25, Мукачівський МРЕМ;
    - Тячівський р-н, с. Нересниця, відділення пошти;
    - Тячівський р-н, с. Теребля, відділення пошти;
    - Тячівський р-н, с. Широкий Луг, відділення пошти.

ПрАТ «Закарпаттяоблернерго» просить споживачів із порозумінням ставитися до роботи оператора системи розподілу і максимально використовувати сучасні дистанційні сервіси для передачі показів лічильника: так ви зекономите час і вбережете себе та рідних у час поширення пандемії коронавірусу.

Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи переглядаєте ви YouTube -канал Тячівської громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь