Заява про визначення обсягу СЕО
Замовник: Тячівська міська рада Закарпатської області
1.Назва документа державного планування:
Детальний план території земельної ділянки в м.Тячів в межах вул.Заводська з визначенням функціонального призначення території для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури
2.Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування
«Детальний план території земельної ділянки в м.Тячів в межах вул.Заводська з визначенням функціонального призначення території для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури» в м. Тячів, Тячівського району, Закарпатської області є містобудівною документацією місцевого рівня, яка визначає функціональне призначення, параметри забудови земельної ділянки з метою розміщення об’єкту будівництва, формування принципів планувальної організації забудови, уточнення в більшому масштабі положень схеми планування території району, визначення планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами, формування пропозицій щодо можливого розташування об’єкту в межах однієї проектної території із дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства з метою залучення інвестицій згідно інтересів територіальної громади, заходів щодо реалізації містобудівної політики розвитку території району, згідно п.4.1. ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»; визначення містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки. Містобудівна документація «Детальний план території земельної ділянки в м. Тячів в межах вул. Заводська з визначенням функціонального призначення території для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури» розробляється на підставі рішення Тячівської міської ради № 2034 від 13 липня 2023 року та у відповідності: ДБН В.1.2-4-2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту», ДБН Б.1.1-5:2007 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у містобудівній документації», ДБН Б. 1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій», ДБН В.2.2-5-97 (Додаток 1) «Захисні споруди цивільної оборони» та Кодексу Цивільного захисту України. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
3.Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)
Здійснення види планової діяльності та розташування об’єктів, які Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» віднесені до тих, що можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, проектом містобудівної документації не буде встановлено (споруджено). Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності: на проектованому об’єкті передбачається: будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
4.Інформація про ймовірні наслідки: а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення
а) у тому числі для здоров’я населення: Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонуються відповідно до детального плану території, на здоров’я населення.
б) для територій з природоохоронним статусом: Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території, на території з природоохоронним статусом. в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: Транскордонні наслідки відсутні.
5.Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено
Необхідності у розгляданні альтернатив планованої діяльності (у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено) немає. Альтернативи іншого характеру відсутні з огляду на необхідність провадження даної планованої діяльності.
6.Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки
Під час розроблення матеріалів оцінки впливів на навколишнє природне середовище для підприємства необхідно керуватися природоохороннім законодавством України, а також законодавством України в сфері поводження з відходами, міжнародними конвенціями та протипожежними нормами, а також місцевими екологічними умовами і обмеженнями.
7.Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування
В цілому, розроблений у відповідності до державних будівельних норм, санітарних норм і правил проект містобудівної документації не матиме негативних наслідків виконання документа державного планування.
8.Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку
Стратегічна екологічна оцінка повинна бути здійснена у відповідності до статті 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», ДСТУ-Н Б Б.1.1-10:2010 «Настанова з виконання розділів Охорона навколишнього природного середовища у складі містобудівної документації. Склад та вимоги», Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, затверджених наказом Міністерства екології і природних ресурсів України №296 від 10.08.2018.
9.Орган, до якого подаються зауваження та пропозиції та строки їх подання
Тячівська міська рада, адреса: 90500, Закарпатська обл., Тячівський район, м.Тячів, вул.Шевченка, 2. Тел. +380673129576
10.Повідомлення про оприлюднення Заяви про визначення обсягу СЕО:
Офіційний сайт Тячівської міської ради від 24.01.2024
Замовник/Уповноважена особа замовника:
Тячівська міська рада Закарпатської області, Ковач Іван Іванович
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)