Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу державної реєстрації Тячівської міської ради
Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу державної реєстрації Тячівської міської ради
Вимоги до претендентів:
- вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
- вільне володіння українською мовою;
- вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача;
- знання чинного законодавства України, у тому числі, з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
- без вимог до стажу роботи.
Документи на участь у конкурсі на заміщення вакантної посади приймаються Тячівською міською радою за адресою: м. Тячів, вул. Шевченкака, 2, кабінет №15, протягом 30 календарних днів після дати оприлюднення цього оголошення на офіційному сайті Тячівської міської об’єднаної територіальної громади.
До заяви додаються:
- заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту;
- копія документа, що посвідчує особу (паспорт);
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua)
Для відома претендентів на зайняття:
Заміщення вакантної посади здійснюється за конкурсною процедурою (складання іспиту на знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування з урахуванням функціональної специфіки посади; проведення співбесіди).
Розпорядження Тячівського міського голови №29-од від 25.06.2024
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)