Якщо ви вагаєтесь, чи оформлювати субсидію, бо боїтесь зіштовхнутися з бюрократичними перепонами, то нагадуємо: наразі діє спрощений механізм звернення, без збирання довідок і витрачання часу на заповнення декларації
Заявник може подати спрощене звернення, а заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України на підставі інформації з офіційних реєстрів.
✅ Подати спрощене звернення для призначення субсидії можна:
▪️ поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України (ПФУ);
▪️ через портал електронних послуг (обрати опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу") або мобільний додаток ПФУ;
▪️ через портал Дія (ввівши у пошуку “Заява на субсидію”);
▪️ у центрах надання адміністративних послуг;
▪️ через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.
Для заповнення заяви треба мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Отримати КЕП можна в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)