«Безбар’єрність – це коли можеш»: в Україні стартувала національна кампанія соціальних змін
10 червня 2025 року офіційно розпочалася Всеукраїнська комунікаційна кампанія соціальних змін «Безбар’єрність – це коли можеш».
Її мета — змінити суспільне сприйняття взаємодії між людьми та сприяти створенню інклюзивного середовища, де кожен має змогу вільно реалізовувати себе, не зіштовхуючись з бар’єрами.
Ініціатива втілюється Міністерством культури та стратегічних комунікацій України у партнерстві з пріоритетними проєктами інших міністерств, за підтримки ЮНІСЕФ. Кампанія є частиною загальнонаціональної ініціативи «Без бар’єрів», започаткованої Першою леді України Оленою ЗЕЛЕНСЬКОЮ.
Ключовий меседж кампанії — «Безбар’єрність – це коли можеш» — підкреслює важливість рівного доступу до освіти, працевлаштування, інформації, цифрових сервісів, інфраструктури та пересування. Безбар’єрність розглядається як нова суспільна норма, яка робить життя зручним, гідним і відкритим для кожного — незалежно від віку, стану здоров’я, місця проживання чи інших обставин.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)




